نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود رایگان نرم افزار و آدرس softbank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





AutoCAD MEPAutodesk AutoCAD MEP 2014 SP1 نرم افزار تاسیسات ،یا نرم افزار کاربرد ی طراحی تاسیسات و مدل نمودن اطلاعات و تاسیسات ساختمان Building Information Modeling BIM برای بررسی طراحی و نمایش تاسیسات مکانیکی ، الکتریکی و لوله کشی ساختمان است . Mechanical, Electrical, and Plumbing MEP . از این نرم افزار مهندس تاسیسات مهندسین مکانیک و یا مهندسین معماری و عمران برای رفع نیازهای خود در طراحی و پیاده سازی تاسیسات ساختمان استفاده می کنند . تاسیسات ساختمان به مجموعه لوازم و تجهیزاتی گفته می شود که برای استفاده مفید از ساختمان و تعمییر و نگهداری آن نیاز است ، مجموعه سیستم که استفاده ازساختمان و مجتمع ها را امکانپذیر می کند . طراحی وتجهیزات استفاده از هر ساختمانی با شروع پروژه ساختمان آغاز می گردد و نیازمند طراحی و تعیین دقیق نیازهای ساختمان و مواد و تجهیزات آن می باشد .

 

 

 

 

 

دانلود در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب
دانلود Autodesk 3ds Max Design 2014 SP3 x64 + Extension  - نرم افزار طراحی سه بعدی مختص معماران

3ds Max Design نرم‌افزاری حرفه ای مختص معماران، طراحان، مهندسان عمران و متخصصان مصور سازی می باشد که یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای شرکت Autodesk برای طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) است که  با دارا بودن بانک متریال های بیشتر نسبت به 3DSMax و همچنین کنترل و آنالیز دقیق مبحث نورها توسعه یافته است، این نرم افزار دارای سیستم آنالیز نور Indirect Illumination & Radiosity سیستم ذره Particle System بسیار قدرتمند است که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد می کند. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به تبادل اطلاعات با نرم افزارهای AutoCAD و  Revit و امکان همکاری با نرم افزارهای افتر افکت و فتوشاپ اشاره کرد.

دانلود در ادامه ی مطلب

 


ادامه مطلب
درباره بانک نرم افزاری

بانک نرم افزاری از به روز ترین مراجع نرم افزاری پارسی
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 526
بازدید کل : 8036
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 تماس با ما